torsdag 27 november 2014

Och där, var julen uppe!

Förra veckan hade jag någon envis magbakterie som bråkade med mig och för ganska exakt 1 vecka sen låg jag helt utslagen och sov en hel dag. Då såg jag knappt ljuset i tunneln och trodde att Jägersro skulle bli utan julskyltning i år. Men en smula envishet och ett knippe duktiga kollegor senare så den faktiskt uppe!! och det blev s å fint. Så fint att kunden gav mig ett extrauppdrag i samma tema som jag håller på att rodda med i skrivande stund. Förhoppningsvis kommer allt gå i lås och under nästa vecka så ska jag bygga ett till podie. Där det ska finnas plats för en mysfåtölj dit tomten kommer på helgen och tar emot barnens önskelistor. När tomten inte är där så kan man lägga sin önskelista i en liten låda istället. Så missar man tomten behöver man inte vara orolig för det alltså. Listan kommer fram ändå, det lovar jag!

Men det är nästa vecka, lite bilder på året julskyltning va!? håll i hatten och somna inte på vägen för här kommer bildkavalkad.


Först ut var ett dukat bord i samarbete med Nille och Coop:




foto: [emma.h]



Nästa på tur var dockor med kläder i från Lindex:




foto: [emma.h]

Och sist men inte minst dockor med kläder i från HM:




foto: [emma.h]


I entréerna och i ljusinläppen hade jag tagit fram granar i papp som går i grått, vitt och svart:


foto: [emma.h]

Det var allt för den här gången och stort TACK till butikerna ute på Jägersro Center för ett roligt samarbete, vi ses snart igen! :-)

Nu är det dags att rita på nytt podie, boka tomte och köpa in lite möbler till nästa veckas projekt. Ha en härlig dag i solen. [emma.h]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar