torsdag 13 november 2014

Full rulle!

Igår var jag på Jägersro hela dagen och packade upp dockor och slog in paket. Idag sitter jag hemma och väntar på ytterligare en leverans med julsaker som ska få jobba hårt om en vecka. Så idag blir det nog till att provduka ett bord här hemma med de nya grejerna. Kul!

Medan jag väntar på budkillen ska komma så jobbar jag med ett annat projekt. Jägersro ska nämligen piffas upp lite med nya möbler, lampor o dyl. Jag har jobbat med detta ett tag och tagit fram olika förslag och nu börjar det bli dags att komma till ett beslut. På måndag har jag möte med en tygleverantör för att komma fram till vilket tyg som passar bäst i denna miljön. Så snart snart kommer jag nog att kunna visa er vad jag jobbat med de senaste veckorna, men det är många bitar som ska falla på plats. Just nu är de i full gång med att måla om och byta fasaden på centrat. Och sen när möblerna kommer på plats som pricken över i:et så kommer det bli så fint, så fint!

Här kommer en mobilbild på det jag pysslade ihop igår! Ha en bra torsdag! Torsdag!? hur gick det till? Det var ju nyss måndag... [emma.h]


mobilbild: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar