tisdag 18 november 2014

Nytt hemma!

I helgen hade vi en riktig hemma-helg med fix, mys och ett efterlängtat besök på badhuset med en liten tjej som bodde i sina badkläder undertiden hon var sjuk och baaara ville åka och "pimma", helst i havet. Men där bangade föräldrarna och sa att vi kan åka till badhuset på sin höjd, men FÖRST måste du bli frisk... Ja ni förstår ju frustrationen och kanske glädjen som uppstod i lördags morse när vi förslog att den dära badturen skulle bli av.

En ny fåtölj har fått flytta in också. Den hamnade framför öppna spisen så kan man sitta där och virka eller bara njuta av brasan. Blev mysigt tycker jag, rotade fram en massa gamla foton på minnen från de senaste åren och blev lite nostalgisk över allt fint vi fått uppleva tillsammans så där på lördagkvällen.

Jag fortsätter min uppladdning och fokus inför årets julskyltning och nu är jag så spänd på resultatet att jag knappt kan vänta tills på måndag innan jag får se allting uppe. Ha en mysig kväll! [emma.h]





foto: [emma.h]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar