onsdag 26 mars 2014

Påsk

Efter flera veckors planering, en heldags intensivt arbete på plats, sömnlösa nätter, lite motgångar och en del flyt så var påsken uppe på Jägersro Center. Resultatet då? Det blev såå fint! Då genast är det värt varenda minut av huvudbry med storlekar, antal, ska det vara ett eller två hål, hur mycket grus går det åt till 6 st pallkragar osv. För den som trodde att dekoratörs-yrket handlar om att hänga grejer i taket så är det fel fel fel. Eller ja det är det ju också, men det är ju den lilla biten i processen.

Men det är världens roligaste jobb och det bästa som finns är när man ser det färdiga resultatet av spretiga kråkfötter till ritningar och anteckningar som de flesta vanliga människor skulle få eksem i ögonen av. Då får jag nypa mig lite i armen. Har jag gjort detta? Givetvis har jag ett superduper bra nätverk av personer runt mig som hjälper mig att nå mitt mål. Utan dem hade jag inte varit nånting. TACK! [emma.h]







foto: [emma.h]

1 kommentar: