tisdag 11 mars 2014

Packningsrace och instagramvinst

Hej och välkommen till röran! Jag har just kommit hem från Småland där jag och tösabiten haft kvalitetstid med mormor, morfar och fina saknade vänner. Nu är det packning deluxe som gäller för i helgen så flyttar vi till huset! Det var precis lika jobbigt som jag anade att sälja lägenheten men allt efter som veckorna har gått, graderna krupit uppåt och solen strålar så har jag nu fått en längtan. En längtan efter promenader längs med havet, sitta i solen på trädäcket och dricka kaffe. Hänga tvätten ute! Grilla, plantera, busa i trädgården. Ja ni hör ju, jag är nog redo för detta nu och hoppas hoppas att det blir en lika fin sommar i år som förra året!

Jag hade ju även lyckan att vinna en tävling på Instagram som Edit & Björnen ordnade på Formex. För ett tag sen så damp min vinst ner i brevlådan, två underbara prints som nu ligger och väntar på att få pryda vårt nya hem! Kolla in deras fina sortiment på kuddar, prints och tapeter. Häj! [emma.h]



foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar