lördag 8 juni 2013

sommar

Häromdagen så satte vi upp sommardeko ute på Jägersro Center. Vi blev riktigt nöjda, det blev färglatt, lekfullt och lättsamt. När jag spånade på vad som kändes sommar så tyckte jag att luftballonger det är ju ett sommartecken om nåt. Till saken hör att när vi gifte oss så fick vi ett presentkort på en luftballongsfärd! [wau wau wau] Den har fortfarande inte blivit av pga av väderförhållanden. Det var 2011. Nu är det 2013... Hmm en vindstilla solig dag i Malmö verkar vara svårt att pricka in. MEN den som väntar på nåt gott! Jag är säker på att en dag så blir det vår tur och då är det med största sannolikhet en helt fantastisk upplevelse. Men tills dess får jag hålla tillgodo med mina pappballonger. [emma.h]


foton: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar