onsdag 15 januari 2014

Till salu i kryddfabriken

Då var det dags. Som en del av er såg på instagram tidigare idag så höll jag på att styla vår lägenhet. Ja vi ska flytta, vi har hittat vårt lilla hus och i mars går flyttlasset. Det är en kamp mot känslorna att sälja denna underbara, fina, fantastiska lägenhet som ligger på det bästaste läget i stan. Jag kan faktiskt inte komma på nåt negativt med den alls, förutom att den saknar ett rum till tösabiten och ett kontor till mamman. Nu får vi det och det blir bra. Säkert. Hoppas jag. Allting har gått i en rasande fart, snubblade över huset, träffade ägarna, skrev kontrakt, fixade mäklare, stylade, fotade och allt inom loppet av en vecka, typ. Men så är det väl alltid, plötsligt händer det liksom! :-)

Så är ni sugna på att köpa vår finfina lägenhet så håll utkik här på bloggen och hemnet på fredag, då läggs den ut och det är bara att börja buda!

Nu har jag landat i soffan och tänker nog inte resa mig mer förrens jag ska gå och lägga mig. Det har varit hektiska dagar och imorgon väntar först läkarbesök, jobb på jägersro och på fredag så åker jag och min kollega till Formex för att insupa lite ny inspiration. Det blir gött! [emma.h]




foto via instagram [emma.h]





 Vårt nya hus!
foto: [emma.h]
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar