måndag 13 januari 2014

Overloaded

Denna veckan är det som om någon skurit av korken på ketchupflaskan och jag kan inte vara mer avundsjuk på de som har mor/farföräldrar som bor inom armlängdsavstånd. Läkarbesök x2, födelsedag, kalas, jobb, mässa och på onsdag ska lägenheten vara tipptopp inför fotografering. Phju.

Det är så mycket så jag vet inte var jag ska börja. Så när tösabiten somnade efter lunchen, och jag borde tagit tag i....ja iallafall nåt av det som stod på min todo-list, så somnade jag oxå. Men nu ska jag bita ihop, sluta gnälla det är ju trots allt bara roliga saker som händer, sortera mina tankar och ta en dag i taget och det som står allra först på tur imorgon är ju såklart tösabitens ett-årsdag!! Tänk att det redan gått ett helt år sen hon kom till oss som en virvelvind den där tidiga januarimorgonen. Det måste ju firas och jag ska slå knut på mig ett extra varv så att hennes första födelsdag blir så bra den bara kan i all denna röra.

Till sist ett par bilder från mässan där Mimi´s circus, gjort en mysig kalasdukning. [emma.]





foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar