tisdag 21 januari 2014

Formex

I fredags var ju som sagt jag och en kollega uppe på Formex. Det blev en mycket lång, intensiv, rolig och givande dag. Vi sprang på föreläsningar och runt i alla montrarna, det fanns så mycket fint! Vi förenade både nytta med nöje, samlade på oss massa ny inspiration och en och annan ny potentiell leverantör/samarbetspartner hittades. Visit kort byttes och det togs i hand. Jag lyckades oxå klämma in en fika med en saknad vän som bor i den stora staden alldeles för långt borta.

Hade jag haft butik så hade jag nog handlat upp precis allt i house doctors monter! Nu har jag ju inte det, så jag fick nöja mig med att gå runt och klappa, känna och drömma.

Denna veckan är inte riktigt lika hektisk som förra så nu har jag lite mer kvalitetstid med min stora 1-åring som släppte taget om möblerna för en vecka sen och nu tultar omkring överallt, pekar med hela handen och säger ett å, ett å, ett å[r]! Bara att hänga med! [emma.h]







foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar