lördag 21 november 2015

Jul på Väla Centrum

Då var även julinstallationen på Väla färdig. Nu börjar det tunnas av på min lista. Nästa vecka är det Jägersro Center som väntar och eventuellt en liten trip till Karlskrona sen kan jag nog faktiskt säga att julen är färdig för den här gången. Det har ju gått i en rasande fart och hittills har allting klaffat så nu håller jag tummarna att det flyter på sista veckan också.

Igår var jag något grusig i ögonen efter att börjat veckan med nattjobb och sen vänt om till tidiga morgnar så när klockan var 21.30 sov jag ganska gott och nu är jag så gott som ledig både lördag och söndag! Skönt! Idag har jag fixat lite i trädgården och kvällsmaten står i ugnen och gottar sig. Sen är det bara att tända brasan och krypa upp i soffan.

Nog om det, ska vi kolla på lite bilder från Väla? Temat var guld, svart och vitt och lite lyxigt. Lite nyårskänsla på kläderna blandat med julklappstips från butikerna. [emma.h]











foto: [emma.h]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar