tisdag 17 november 2015

Jul i Göteborg

Förra veckan var jag uppe i Göteborg några dagar för att hjälpa min kollega som är nybliven mamma med några projekt. Bäckebol och Frölunda Torg närmre bestämt. Det blev några långa och intensiva men fantastiskt roliga dagar. På Bäckebol skulle jag bygga 3 stycken olika podier i 3 teman och med produkter från butikerna. På Frölunda torg var det julkulor som skulle monteras i grangirlanger.

Denna veckan jobbar jag på Mobilia och i natt är tredje natten med att klä granar där. Granar som är mellan 1,8 meter till 3,6 meter så det blir en del kulor. Tror det var närmre 4000 någonting. Men som sagt i natt är planen att bli klar med det för i morgon så väntar Väla centrum på mig där vi ska bygga en julinstallation. Tema guld, vitt och svart och lite grankjolar på det!


Lite bilder från förra veckans jobb på Bäckebol kommer här. [emma.h]

Tema snö och is:




Tomtepodie med julklappstips 





Paketpodie med julkläder


Foto: [emma.h]

2 kommentarer: