tisdag 2 juni 2015

Happy Summertime!

I morse blev jag väckt med kaffe på sängen och ett paket kastat i ansiktet. Vanurå? Födelesdag igen? Nejnejnej, men det var ju mors dag häromdagen och eftersom vi var på bröllop i helgen [och vilket bröllop sen!! TACK Johanna och David för en riktig brakfest, jag dansade tills skorna gick sönder, fötterna värkte och det var med ett stort leende på läpparna vi åkte de 55 milen hem på söndagen. Kärlek när den är som bäst.] Men ja åter till ämnet, vi kom hem sent och hann bara precis säga hej och pussa Tösabiten godnatt och igår jobbade jag hela dagen så vi fick helt enkelt fira mors dag idag istället. Inte mej emot. Men efter paketöppnig och mys i sängen så var det ju dags att ta tag i denna dagen också.

Igår som sagt spenderade jag min dag på Jägersro Center och satte upp sommaren. Denna gången blev det glasstema, med inslag av blommor och girlanger. Vi tar en titt hur det blev:








foto: [emma.h]

Nu är det dags att ta tag i två stycken inredningsuppdrag som legat lite på vänt, ett där jag ska ge förslag på belysning och ett komplett inredningsförslag till en tvåa med balkong! Kul kul, dags att jobba. Vi hörs snart igen! [emma.h]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar