tisdag 19 maj 2015

Vacation! och regnig tisdag.

Ni som följer mig på instagram [@emmahoglind.se] har sett att jag varit  i Grekland och gottat mig en vecka. En vecka med sol, bad, lata göra-ingenting-dagar och massa tillsammanstid. Det var balsam för själen och nu är jag tillbaka i Skåne pigg, utvilad och redo för nya uppdrag.

Jag har ju ett par kommande stylinguppdrag som jag ska förbereda och samla rekvisita till och några nya inredningskonsultationer ligger och väntar så det ska jag ta tag idag! När jag vaknade av att regnet smattrade mot rutan idag så ville jag mest dra täcket över huvudet och somna om, [när kooommer värmen på riktigt hit egentligen!?] Men nu tycker jag minsann att jag ser lite blått på himlen där ute så det ordnar nog upp sig ändå. Dags att ta tag i den här dagen. Vi hörs! [emma.h]








Foto: [emma.h]





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar