tisdag 7 januari 2014

Nytt tidsfördriv

När man snart är 33 år gammal då behöver jag nog ens inte skämmas när jag berättar att mitt nya tidsfördriv är...att...Virka! Jo minsann ni läste rätt, såna där små yttepyttiga saker som kakor, minidjur, mobilfodral osv. sånt som man blir klar med på en kväll eller när tösabiten har sin eftermiddagssömn. Först tänkte jag att jag skulle börja pussla, köpte pusselmatta och allt. Men nej nej nej detta slår ju pusslandet med hästlängder! Dessutom är det ju en kul grej att ge bort. Nu håller jag på att pyssla ihop en barnvagnsmobil till min fina vän F och hennes lilla V.  Hoppas han gillar! [annars får jag ju en anledning att göra en till! :-)] Men jag ska inte bara virka denna veckan utan åka på mässa också, i köpenhamn, men mer om det senare! Ha det så bra [emma.h]


foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar