tisdag 23 juli 2013

sommar, på riktigt!


foto: [emma.h]

alltså! vilken sommar vi har! jag njuter varenda dag av sol, värme, ljumna kvällar och familjen såklart. Det blir lite dåligt uppdaterat här, men det är helt enkelt för att jag hellre njuter av att vara ute än att sitta vid datorn.

Vi förlängde vår semester på öland några extra dagar eftersom det var så underbart väder. Vi åkte runt på den östra sidan och där var loppisar i varenda skjul, synd bara att bilen redan var fullpackad. Men lite fynd fick följa med hem iallafall!

Och för er som undrar hur det gick på victorialoppet... Med tanke på att jag hårdtränade varje dag i en vecka så jag fick ont i halsen och sen fick vila i typ 5 dar innan loppet, så måste jag ändå känna mig nöjd. Jag vann över brorsan min [vilket var det viktigaste ;-)] och jag sprang på en helt ok tid för en otränad snigel som mig.... en envis sådan!! [emma.h]

foto: [mamma.ethel]
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar