torsdag 25 april 2013

styling




denna veckan har jag avslutat ett lite större styling-projekt jag gjort tillsammans med en kollega. det var både krävande och kul att göra detta tillsammans med en bebis. men allting G Å R. bara man är lite envis och aningens mer effektiv när skruttan sover eller är på gott humör. och framförallt är det tacksamt att ha en stöttande man som gjort att jag kunnat jobba på kvällar och helger. emellan amningarna. [ibland undrar jag vad jag håller på med, men. det. är. ju. så. kul. så. jag. kan. inte. låta. bli.] men nu! nu väntar långhelg och tillsammanstid att ta igen efter tidigare jobbhelger. vi ska till göteborg, bo på hotell, gå på alex schulman "älska mig", ha barnvakt, shoppa och äta god mat. det ska bli fantastiskt skönt och roligt att komma iväg lite. väskorna är packade. "semester"känslan har infunnit sig och hoppas solen fortsätter skina ikapp med oss. [emma.h]

foto: [emma.h]
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar