torsdag 4 april 2013

inredningskonsultation

foto: niklas lundström styling:emma.h
 
är ni som jag att i takt med att solens strålar ökar så får jag nån obeskrivlig lust att rensa, röja och framför allt göra om. det behöver nödvändigtvis inte handla om några större förändringar som en stor renovering. det kan bara vara nya fräscha blommor eller kanske möblera om. ibland så blir man hemmablind och kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som man vill ändra. bara ATT det är nånting och det gärna NU. då kan det vara bra att ta hjälp av en inredare som ser ert hem med nya ögon. tveka då inte att höra av er till mig, jag hjälper er med allt, stort som smått. kanske behöver ni bara få lite nya tips, idéer och en spark i rumpan eller så kanske ni behöver komma igång med det där stora renoveringsprojektet som ni funderat länge nog på nu. kontakta mig på emmahoglind@gmail.com för prisförslag på just ert uppdrag. jag hoppas vi hörs! nu ska jag ge mig ut på en mycket efterlängtad löptur [läs joggingturmedinslagavpromenad] efter denna lååånga vintervila. hepp! [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar