måndag 4 februari 2013

130114

 
så kom då den dagen som vi väntat på, längtat efter och som förändrat våra liv. älskade älskade unge, just nu finns det inte mycket annat som spelar så stor roll som att ta hand om dig och få dig att känna dig älskad. det är inte en dans på rosor alla dagar, hormonerna flödar och babyblues har fått en ny betydelse för mig. men jag skulle aldrig byta bort det jag har nu mot det jag hade innan. så nu är det detta som tar min tid och jag låter det göra det och sen när andan faller mig på så kommer jag ta tag i bloggen och vad jag vill med den. men just nu befinner jag mig i en bubbla och jag kommer va kvar här ett tag till. på återseende inom kort [en lycklig mamma]



foto: [emma.h]

1 kommentar:

  1. Åhhh, sötaste! Stort grattis till er båda. Hoppas ni alla tre mår bra. Njut i er bubbla och ta hand om varandra.

    Stor kram, Sofie

    SvaraRadera