onsdag 9 januari 2013

dagens diy

 
idag har det regnat konstant här och det fick helt enkelt bli en pysseldag hemma. med inspiration från den här bloggen och överblivet skinn/tyg från när jag gjorde stjärnor till julpynt för ett tag sen så fick jag idén att jag skulle göra en egen mobil till pyret. och så här blev det.... hoppas den gillas :) nähä nu är det dags att sköta uppgiften som hemmafru och börja med middagen då det var önskemål att den var färdig kl 17 idag... ;) [emma.h]
 
 
foto: [emma.h]
 

2 kommentarer:

  1. Åh är det en takhängd säng/vagga nu har? Sådan har jag alltid sagt att jag vill ha när jag skaffar barn :) Vart har ni hittat den?

    SvaraRadera
  2. Japp det är det! Denna kommer från Leander och finns på tex lutz, miljögården och barnens hus. Vi har dock inte hunnit testa den ännu då vi fortfarande bor kvar på patienthotellet. Men hoppas lilla skatten gillar den :)

    SvaraRadera