fredag 27 november 2015

Jul på Mobilia

Jag kom på att jag inte visat er bilder från vad vi gjorde på Mobilia. Där var det ju en hejdundrans massa julkulor och granar som skulle kläs och vi glittrade som ett helt disco när vi ramlade hem framåt 4-tiden på morgonen. Så här kommer bilder på 3 nätters arbete på ett köpcenter i Malmö.








Igår spenderade jag dagen i Karlskrona och monterade en liknande gran fast större, fler julkulor och andra färger. Det gick fint det med. Så nu verkar faktiskt julen officiellt invigd! YAY! I MADE IT!!!
Så idag har jag sorterat kvitton, fakturerat och försökt smälta allt detta en smula och jag är på väg att hämta hem Tösabiten lite tidigare idag hon har fått vara en del långa dagar på förskolan denna period. Så nu ska vi ha fredagsmys med råge! Frysta ärtor och russin är önskemålet... ;-)
Trevlig helg [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar