onsdag 25 november 2015

Jul på Jägersro Center

Och där var julen uppe på Jägersro Center och det var mitt näst sista juluppdrag för i år [vad jag vet, kanske dyker det upp nån sista minuten?? :-)] Temat var klassisk röd/vit jul med lite hemmamys känsla.

Idag har jag lite avslutningslunch med min praktikant. Så hade visst 8 veckor redan svischat förbi!? Tack Jessica för de här veckorna. Det har varit så kul att ha med dig på alla dessa juluppdrag. :-)

Imorgon bär det av tidigt i ottan mot Karlskrona över dagen för att bygga och klä en julgran. Sen kommer jag ligga i soffan med fötterna på bordet hela helgen, eller ja det ska väl upp lite julpynt här hemma med såklart.

Här kommer lite bilder ifrån Jägersro:



Dukat bord med produkter från Nille:






Barnpodiet med kläder i från Lindex:







Vuxenpodiet med kläder i från HM:







Tomtepodiet, snart kommer han hit!:








I entréer och ljusinsläppen hänger det ett gäng paketer:


Foto: [emma.h]









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar