måndag 13 april 2015

Mode och Motormässa

Nu kan jag äntligen visa lite resultat av vad jag pysslat med det senaste. Det kommer alltså att vara en Mode och Motormässa på Väla köpcenter den 24-26 april och inför detta har jag och varit med och byggt upp fyra stycken installationer inne i centrat. Jag har varit ansvarig för stylingen av dockorna och att få in modebiten på ett bra sätt tillsammans med motor och bilar. Ett spännande och lärorikt uppdrag och väldigt, väldigt roligt. Ska vi kika lite på hur det blev kanske?



Först ut är lyx-temat med långklänning, smoking och flådig mercedes.







Sen har vi future-temat med svart/vita outfits på röda mattan och på en bädd av rosor och kol.







Efter det kommer färgglatt och lekfullt. Här ser ni blomparaplyerna in action som jag mixrade ihop för ett tag sen.






Och sist ut har vi lifestyle temat, lite tennis-inspirerat med gula inslag som citroner och apelsiner.



foto: [emma.h]



Och givetvis upplevs ju detta såklart bäst på plats så har ni minsta intresse av mode, kläder eller bilar så åk till Väla köpcenter nu pronto. Nu är jag sådär slut i knoppen igen och sängen har ropat ett tag för imorgon laddar jag om och kör vårdekoration på Jägersro Center. Tack, hej och godnatt för mig. [emma.h]



1 kommentar:

  1. Wow!!! Duktiga Emma! Så himla fint! Roligt med tennisbollarna tycker jag! Stor kram

    SvaraRadera