fredag 17 april 2015

Hej Våren!

Från ett köpcenter till ett annat, nu är vårdekorationen uppe på Jägersro Center och jag tänker ta helg med gott samvete och en klapp på axeln. Det har minst sagt varit hektiska veckor med en hel del spänning och nervositet. Men nu är jag i mål och i hamn och allting har gått så bra! Nu ser jag fram emot en slapp helg tillsammans med mina fina som jag knappt sett på sistone. Framförallt inte Tösabiten som oftast sovit när jag åkt och när jag kommit hem. Vädret verkar ju bli fint så lite trädgårdsfix och utelek hade suttit fint. Så förhoppningsvis efter en helg med lek, bus och lite mer sömn så kommer jag vara fylld med ny energi och inspiration till måndagmorgon när nya uppdrag ligger och väntar på mig! Härligt!


Men innan jag checkar ut ska vi väl se lite bilder på hur det blev på Jägersro? Här kommer dem:

I ljusinsläppen blev det en mix av honey combs och pompom i glada färger.





Innanför entréerna möts man av körsbärskvistar i kombination med rosa pompoms.






Till sist byggde jag ihop de podierna jag använde i julas till ett stort denna gången och då blev det så här.








Foto: [emma.h]





Trevlig helg! Det ska jag ha :-) [emma.h]









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar