torsdag 26 mars 2015

Uppdatering: livstecken

Jo då jag lever. Tackar som frågar. Jag har bara gått in i en intensiv jobbperiod. Det är mycket roligt som händer på emma.h just nu så alla mina cylindrar går på högvarv, båda hjärnhalvorna ska samarbeta helst.

Vad jobbar jag med då? En mässa som kommer äga rum på Väla köpcenter i april. 4 st podier ska byggas, 20 dockor ska stylas. Såklart är vi ett team som jobbar med detta där jag ansvarar över modebiten och slutpiffet. Behöver jag säga att det ska bli SÅ kul! I samma veva där ska jag sätta upp vårdekorationen på Jägersro Center, ordinarie planering, förberedelse och inköp till det är i full gång.

OCH imorgon ska jag till en helt ny kund som behöver lite hjälp med sina skyltfönster. Så idag förbereder jag material inför detta. Sa jag att jag har världens bästa jobb?

Så därför blir det lite tyst här emellanåt och jag längtar till jag kan visa er bilder på slutresultatet. Jag hoppas ni håller ut tills dess och när jag inte jobbar så nås jag lättast någonstans springandes [antingen själv eller med 2 åring och pippidocka i vagn] på den här sträckan på bilden nedan som är helt perfekt avkoppling och rensning av huvudet för mig när det börjar tjockna på.  [emma.h]



mobilfoto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar