fredag 13 mars 2015

TGIF

Freeedag!! och inte vilken fredag som helst, utan mannens födelsedag! Wiwiwawa. Vi började med kaffe på sängen i ottan och nu längtar jag tills kl blir tre och jag kan hämta Tösabiten så vi hinner förbereda lite innan födelsedagsbarnet kommer hem.

Solen strålar ute och blommorna sträcker sig långa i rabatterna och jag har en hel hög på min to do list. Fast det händer liksom ingenting... Det är lite för mycket roligt idag, känns som jag tog helg igår redan. Fast det ens inte är min födelsedag. Men det kvittar väl? Bara det är  n å g o n s  födelsedag så är det ju roligt. Men det var en av oss som hade lite blandade känslor idag på morgonkvisten.
-Inte Belles födelsedag... - Bara pappas födelsedag... -Pappa paket, inte Belle...

Fast nä, nu  m å s t e  jag få lite gjort. Vårdekorationer till Jägersro ska planeras och om ca en månad ska jag vara med och göra fyra stycken skyltningar/podier till en Mode och motormässa på Väla Köpcenter i Helsingborg så jag är mitt uppe i planeringen av det. Så hej! lite karaktär och disciplin nu tack. [emma.h]



foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar