torsdag 26 februari 2015

Påskförberedelser och multitasking

Nästa vecka är det dags att sätta upp påsken på Jägersro Center och idag springer jag mellan att måla gungor, spraya grenar, göra moodboard och förbereda inför eftermiddagens jobb på XXXLutz. Ni glömmer väl inte att jag finns på plats i butiken idag 16-19 samt lördag och söndag 12-16. Så kom, kom, kom och hälsa på mig där. Boka en inredningskonsultation och ställ kluriga frågor om förvaring, färgval, möblering, belysning osv.

Och föressten, stort TACK för all fin respons jag fick via mail, sms, facebook och här på mitt förra inlägg om min monter. Det värmer i hela min kropp ska ni veta!

Så, vi ses sen då hoppas jag. Ni hittar mig på XXXLutz med penna, papper, färgkarta och kanske en gnutta färgstänk på händerna efter dagens målande. [emma.h]


foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar