onsdag 18 februari 2015

Heminredning

I höstas hjälpte jag en familj som skulle inreda sin nya tillbyggnad. En lounge med hög mysfaktor och med plats för familjens vänner att samlas för en drink innan middagen och skönt häng efteråt var önskemålen. Så här såg min moodboard ut som jag presenterade för familjen.





Jag var där i mellandagarna och hjälpte dem med att göra tavelväggen och för ett tag sen fick jag ett sms: - Nu är det kuddat och klart! Äääälskar detta rum som blev så bra tack vare all inspiration och hjälp från dig!

Såklart blev jag nyfiken och jag åkte dit för att se resultatet, så här blev det:





Foto: [emma.h]



Så kul att se det färdiga resultatet på någonting som först bara var ritningar och idéer på ett papper. Att kunna förmedla en känsla och sen se att familjen blev så nöjd med slutresultatet är lycka! Är du nyfiken på vad jag kan göra för er, har ni fastnat i renoveringsdjungeln? Hör av dig så hittar vi en lösning! [emma.h]




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar