söndag 24 november 2013

Uppdrag jul.

Då var årets julskyltning färdig för min del. På Jägersro så är det kanske den viktigaste skyltningen och den som det satsas mest på och jag förstår dem! Det blir såå mysigt i centrat när vi gjort julen så man vill bara hem och fortsätta pynta, baka, klä granen osv... Även om jag egentligen tycker att det är lite av ett regelbrott att pynta tidigare än dagen innan 1:a advent så har jag bara börjat förbereda lite... ;-)

I år så ville de satsa på lite nytt i centrat, tidigare har det varit det klassiskt röda och gröna, så jag plockade fram pysselådran i mig och slog in paket, sprayade ramar, gjorde strutar samt beställde lite nytt dekorationsmaterial. Temat var natur med vitt som bas, grönt, brunt och liiite rött. Är ni redo för lite bildregn? [emma.h]







foto: [emma.h]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar