fredag 27 juli 2012

bröllop

nu har vi ett litet pitstop här hemma för att tvätta och packa om. då tänkte jag passa på att visa er några bilder från bröllopet jag dekorerade förra helgen. det blev jättefint och brudparet blev supernöjda vilket var det viktigaste. de ville ha hjälp med att ljusa upp lokalen framförallt. deras önskemål var mycket vitt och romantiskt. stilen gick lite åt shabby chic och brudens bukett gick i ljustrosa/vitt och grönt. och så här blev det...

före:
foto: emma.h

efter:


foto:emma.h

nu är det dags för mig att återgå till min packning för ikväll går jag och lägger mig på ett tåg i malmö för att imorgon vakna i berlin. ser fram emot några härliga dagar där tillsammans med min kära. vi ses! [emma.h]

1 kommentar:

  1. Jättefint, älskar verkligen dina pompoms i tyll!! :)

    Bra jobb då det verkligen bliev stor skillnad!

    SvaraRadera