lördag 7 mars 2015

Påsken up and running!

Tidigare i veckan satte jag och min kollega upp påsken på Jägersro! Färgglatt och lekfullt var temat. Sen blev det tyvärr inte mycket mer gjort denna veckan då jag och Tösabiten hållit sjukstuga här resten av veckan. Nu börjar vi dock kvickna till så jag sitter och försöker jobba i fatt lite idag. Sen väntar jag på vårvärmen som det pratats om ska komma i helgen, så vi kan vara ute i trädgården och bli av med de sista basiluskerna.

Nog om det, nu är det dags att ta tag i planeringen för ett nytt projekt till en ny kund. Första mötet med presentation av mina idéer är på tisdag så dags att köra pannan i kaklet och få ner alla mina tankar på ett papper som helst ska kunna tydas av fler än mig ;-) Trevlig helg på er! [emma.h]





foto: [emma.h]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar