torsdag 15 januari 2015

Formex nästa!

Nu har jag precis lunchtränat. Jag sprang en runda och sen körde lite styrka. Det blåste och regnade små små isbitar från sidan. Det var gött. Men nu är det gjort, jag är en av alla dom som för mig själv lovat att ta tag i träningen igen. Man mår så mycket bättre då och 2 gånger i veckan ska väl inte vara så krångligt eller? Eller iallafall 1 och det måste ju inte vara några 10 km löppass heller utan mer iallafall röra lite på sig. 30 minuter är bättre än inget. :-)

Men nu till något roligare! Imorgon väntar Formex och ett dygn i Stockholm tillsammans med en kompis. Snortidigt ska vi åka för att få en heldag tillsammans på mässan och sen blir det en förhoppningsvis natts ostörd [eeeh lyx som heter duga!] sömn innan vi shoppar loss lite på lördagen och sen tar tåget hem mot Skåne igen. Låter bra va?! Jag är sjukt taggad och hoppas på massa ny inspiration och bra föreläsningar. Häng gärna med mig på instagram @emmahoglind.se heter jag där! Vi ses! [emma.h]




[Bilder lånade från Stockholmsmässan]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar