onsdag 3 december 2014

Tomtepodie, check!

Så, då har det gått som tåget det här sista uppdraget. Snickare kom i måndags och byggde podiet på plats. Jag stannade till kvällen och målade, väääntade och målade igen. Sista strykningen fick jag göra vid kl 7 på morgonen efter och sen fick jag vänta, vänta och vänta lite till. [datorn var med så oroa er inte, jag fyllde ut väntetiden med annat jobb ;-)] Men sen! en hel massa timmar senare så fick jag äntligen ställa allting på plats. Så nu har tomten någonstans att sitta och ta emot barnen (och de vuxna för den delen) och deras önskelistor!

Så här blev det! Jag hade ju [som tur var] fått lite skyltmaterial över denna gången så det räckte till så även detta podiet blev i samma tema som de övriga tre. [emma.h]





foto: [emma.h]



2 kommentarer: