onsdag 11 juni 2014

Bröllopsdag

Just nu sitter jag och jobbar med ett heminredningsuppdrag via mail. Jag hjälper ett par i Jönköping som behöver hjälp med främst färgsättning och belysning men även lite allmänna tips och idéer för att komma vidare i sin renovering. Tidigare i vår hjälpte jag dem även med deras uteplats som de är i fullgång med att göra iordning nu. Trots avståndet så funkar detta super. Så tveka inte att höra av dig jag hjälper gärna till utanför Skånes gränser också.

Idag är det inte vilken dag som helst, för 3 år sen blev jag Fru Höglind och i år är det även 10 år sen vi blev ett par. Så idag njuter jag lite extra över minnena från den näst mest fantastiska dagen i mitt liv.






foto: [niklas lundström]

Men nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra iordning mig inför presentation av ett annat heminredningsuppdrag jag gjort till en familj i Västra hamnen. Vi ses! [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar