onsdag 11 september 2013

Dagens uppdrag


Så, då har jag klarat av "första" jobbdagen sen tösabiten kom till världen. Det gick ju galant. Kul att tänkapå lite annat än bara mat/sovtider, babysim, bvc och blöjbyten. Och extra kul blir det ju när man har så finfina kollegor att jobba tillsammans med så att dagen gick som i ett jehuj. Sen att det blev så fint som jag hade önskat i mitt huvud när jag planerade och beställde hem grejer till detta uppdraget är ju såklart toppen på grädden på moset. 

Men när klockan blev fyra och vi var klara då längtade jag så mycket att det värkte i kroppen efter min lilla skatt och körde så fort jag bara kunde i rusningstrafik och rödljus som envisades med att lysa just rött och även idag lyste lite extra länge bara för att liksom. Kändes det som iallafall. Nu ska jag slappa i soffan framför roomservice och imon väntar babysim, blöjbyten och bus såklart! [emma.h]




foto: [emma.h]




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar