fredag 28 december 2012

sjukstuga

 
 
[bild via therese sennerholt webshop]

god fortsättning! hoppas julen varit lugn, fin, mysig och allt det där. det har min varit vi har åkt runt i småland och träffat mammor, pappor, syskon, morföräldrar och annan släkt. det har varit jättemysigt att träffa alla men när vi väl kom hem till vår lugna vrå i onsdagskväll så klappade min kropp ihop. öronen värkte, huvudet sprängde och mini i magen sparkade och gjorde ont som aldrig förr så vi trodde nästan att hen skulle komma till oss redan nu. men efter ett besök hos barnmorskan och en liten kontrollcheck av mina värden så verkar allting lugnt, en hederlig förkylning har jag dragit på mig och en irriterad livmoder av allt bilåkande. så jag blev ordinerad vila med stora bokstäver i ett par dagar till allt lugnat sig. så nu ligger jag här och sörplar te, käkar halstabletter och kollar på netflix. det får bli så för sen är det ju nyår och då går det ju inte hålla på med sånt här trams. nej nej nej då ska vi fira som aldrig förr mini, jag och alla våra vänner. ha det så bra och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar