onsdag 31 oktober 2012

slut i rutan

äntligen släpade jag mig till träning denna veckan. och skönt var det oxå. asså jag är så trött just nu och det här mörkret tar knäcken på mig. sen kaanske jag har gjort det igen...lyckats ta på mig för mycket men det blir ju lätt så när man har ett roligt jobb. men att jobba på två jobb och studera på distans samtidigt när man är i sjunde månaden kaanske kan ha nåt med min trötthet att göra. möjligtvis. men jag väljer att skylla på mörkret istället. känns lite bättre då. men denna veckan har bara en arbetsdag kvar sen ska jag ha långhelg, storstaden stockholm får finbesök. vi ska bo på hotell, träffa vänner, sparka höstlöv på stan och se dirty dancing. känner på mig att det kommer bli en finfin helg. bilden nedan är ett av mitt senaste jobb i studion. vi ses! [emma.h]

foto: niklas lundström
stylist: emma.h

1 kommentar:

  1. Är det järnladyn som skriver. Att du orkar kvinna ;) Kul att du har mycket att göra iaf! Hoppas du mår bra och att graviditeten inte besvärar dig mer än trötthet och en lite större mage :P
    Grymt fint jobb på bilderna, tilltalar mig verkligen som älskar naturen och dess material.
    Kram

    SvaraRadera