söndag 9 september 2012

söndag


foto: niklas lundström
stylist. [emma.h]
 
efter ett par intensiva veckor med produktfotograferingar på lutz har jag nu haft en lugn och skön helg innehållande soffhäng, soliga höstpromenader, after work/grillning med jobbet och idag ett besök på bomässan i lund. där träffade jag och lyssnade på den här inspirerande tjejen. mycket färgstark och glad person som verkligen har lyckats! bra jobbat sofie!! morgondagen kommer jag tillbringa på jägersro köpcenter. de firar 50 år i oktober men redan nu börjar vi förbereda och kalasa inför det eventet. men innan den nya veckan kickar igång så väntar söndags kväll och mera soffhäng tillsammans med mannen. over and out [emma.h]

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder Emma!! Såå långt ifrån vad Lutz arbetat med tidigare!

    Jättekul att träffa er idag och än engång grattis till vad som er väntar :)

    Hoppas som sagt vi ses fredagen i oktober.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. tack charlotta! vad gullig du är :D jag hoppas oxå vi ses snart igen och jag håller alla mina tummar och tår för dig på fredag! kraam

    SvaraRadera