måndag 11 juni 2012

bröllopsdag


foto: emma.h


idag har jag varit på homstaging uppdrag. vi har packat, burit, hämtat, lämnat osv. det ser ut som ett mindre kaos när vi är mitt uppe i ett uppdrag men det brukar bli fantastiskt bra i slutändan ;) jag lovar återkomma med lite efter bilder oxå när uppdraget är slutfört. nu är det snart dags för mig och min man att fira vår första bröllopsdag. tänk att det är ett helt år sen vi sa ja till varandra. vi hade den bästa dagen i vårat liv. en dag fylld av kärlek och glädje, massor av skratt och tårar tillsammans med de bästa och finaste vännerna och familj. jag tänker alltid tillbaka på den dagen med ett stort leende på mina läppar och en liten tår i mitt öga. det blev precis så som vi önskat oss i våra drömmar.


foto: martin danås

foto: martin danås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar