torsdag 8 februari 2018

Nämen hej!

Ja men hallå där, det var ju ett tag sen! Helt plötsligt fick jag lite feeling och tänkte jag skulle göra ett blogginlägg idag. Måste vara solen och det krispiga ljuset... ;-)

Början av veckan spenderade jag på Jägersro Center där vi satte upp lite allahjärtansdagslashvårinspiration. Härligt tycker jag. Även om det fortfarande är vintermånad kvar så känns det iallafall som att våren är inom räckhåll och ett par dagar nu har tom solen tittat fram och de första vårblommorna har kommit upp.

Ja vi får väl se om jag kan skaka liv i den här bloggen lite grann igen, inspirationen till att skriva och redigera bilder blåste helt bort med höstvindarna och jag hade fokus på annat. Jag börjar så här iallafall, lite våriga alla hjärtans dag bilder kommer här! [emma.h]










Foto: [emma.h]






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar