måndag 19 januari 2015

Hemma igen...

...och fullproppad med inspiration. Ett dygn tillsammans med en vän, kollega, idéspruta och likasinnade intressen var balsam för själen må jag säga. Jag har aldrig känt mig mer peppad att höja nivån på mitt eget företagande och jag måste sätta mig ner och skissa ner alla tankar och idéer som kommit upp.

Själva mässan var bra, inte wow. Mycket kände jag igen från föregående år samtidigt var jag inte så stressad denna gången heller och därför såg andra saker som jag kanske missat tidigare. Men det var väl egentligen en mässa helt i emma-stil. Ljus, luftig, sobra färger blandat med mycket metaller.

Som vanligt fastnade jag i house doctors monter, deras saker verkar jag aldrig tröttna på. Hubsch likaså, superfint! Annars tycker jag det är spännande att gå bland young designers och next step. Där kan man hitta guldkorn som är kul att ha med sig i ryggsäcken vid inredningsprojekt. Här kommer lite bilder från min mässdag! [emma.h]










Foto: [emma.h]
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar