fredag 17 oktober 2014

Hej Fredag!

Fredag igen och jag knyter ihop en bra vecka för emma.h, en första leverans av material till julen har kommit, inredningsförslag presenterat, ett kuligt mail som gjorde att jag fick fjärilar i magen och ett mycket positivt telefonsamtal som kommer innebära en hel del jobb framöver. Men mer om det nästa vecka. Nu är det ju alldeles snart helg, ett par timmar kvar sen åker jag och hämtar hem min lilla loppa från dagis.

Regnet verkar hålla i sig så jag eldar på i kaminen och fredagskänslan börjar infinna sig. Ikväll bär det av mot festligheter tillsammans med de andra tjejerna här i byn. Vet inte så mycket mer än att det kommer innehålla god mat, dryck och säkerligen en hel massa skratt. Happy weekend! [emma.h]




foto: [emma.h]




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar