tisdag 16 september 2014

Happy Autumn!

Hej igen! Nu är jag tillbaka efter en lång och härlig semester. Jag kastade mig rakt in jobb som stod och väntade när jag klivit av planet från Spanien.

Igår var vi på Jägersro och satte upp hösten. Den här tidiga hösten när det fortfarande är soligt men frisk, klar luft är lite av en favorit hos mig. Lite samma som med våren, kravlös och inga förväntningar. Det är ok att krypa ner i soffan och kolla på serier på kvällarna. Nu har vi dessutom fömånen att ha både badkar och braskamin i år. Så ni kan ju gissa om det kommer eldas (och badas)  en del om kvällarna här ute när havet stormar och vinden viner runt knutarna.

Nä nu är det dags att ta tag i lite kontorsarbete, fakturor ska skickas, nya visitkort ska fixas, kvitton sorteras osv. Tösabiten är lämnad på förskolan för första gången på prov och jag ska vara tillgänglig om det skulle vara något så då passar det fint med lite hemarbete. [emma.h]

















foto: [emma.h]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar