onsdag 23 juli 2014

Kvällsjobb


Här sitter jag och jobbar i solnedgången. Vilken sommar vi har! Det är så varmt så vi vet knappt var vi ska vara på dagarna. Då är det härligt att ha nära till havet så man kan gå och svalka sig emellanåt. 

Förra veckan var vi på Öland och hade semester. Det var så skönt att koppla av lite och nu har vi fått nya krafter att jobba sista rycket innan semestern börjar på riktigt för vår del. Även om dagarna går i Tösabitens fotspår såklart och vi njuter dagarna till fullo tillsammans. För snart kommer den där hösten med förskolestart och jobb "på riktigt". Hua. Men det ska nog bli bra det också! :-)

Jag har ju ett litet kontorsprojekt att avsluta innan jag loggar ut helt. Jag gjorde ett förslag som gillades av kunden så nu sitter jag med att sammanställa inköp och göra beställningar så att jag ska kunna möblera upp det mesta i början på augusti. Kul kul! [emma.h]



foto: [emma.h]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar