onsdag 4 juni 2014

Sommar

Efter att ha jobbat ca 25 timmar de senaste två dagarna så är, så när som på ett par små detaljer, sommaren uppe på Jägersro Center. Som vanligt är det intensivt och hektiskt in i det sista.

Det var 48 stycken blombuketter som skulle klippas, bindas och monteras i krukor [ni som följer mig på instagram @emmahoglind har sett att jag pillat med de där ett tag], pompoms skulle puffas och pappersblommor skulle vecklas ut och monteras. Det tar sin lilla tid men har man de bästa kollegorna som ställer upp på allt som jag säger och hjälper till att förverkliga min plan och bild som jag har i huvudet så kan det ju inte bli annat än bra!

Så återigen stort tack till Josephine och Li för att ni alltid ställer upp och jobbar med mig, trots att det alltsom oftast innebär långa dagar och mycket slit. Jag hade inte fixat det här utan er!

Resultatet då? Så här blev det denna gången! [emma.h]













foto: [emma.h]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar