tisdag 29 april 2014

Ingen vanlig dag

Idag är det min födelsedag och vilken dag sen! Jag har blivit firad som sig bör med skönsång och kaffe på sängen av mina finaste. Efter det drog jag och tösabiten ut i skogen och tränade mamma boot camp. Det känns i benen nu!
På vägen hem därifrån somnade min lilla skatt och jag kunde duscha, äta lunch och dricka kaffe i solen på baksidan alldeles för mig själv. Ännu mera lyx!

Nu efter en skön kväll då jag lekt med mina presenter och slappat i soffan så börjar jag ladda om inför en jobbdag imorgon. Då är det bland annat presentation av mitt förslag till förskolan som jag jobbat med ett tag. Nervöst ja, men skönt också att äntligen få visa upp mina idéer och förslag som jag tror kommer bli kanonfint. Sov gott mina vänner och tusen tusen tack för alla gratulationer jag fått under dagen. [emma.h]



foto: [emma.h]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar