söndag 23 februari 2014

Veckans skörd


foto: [emma.h]

Eller ja, egentligen förra helgens skörd mest men iallafall. Efter två riktigt sköna helger där jag känner att jag kommit ikapp lite så jag har även mediterat genom att virka några nya leksaker till tösabiten. Vad passar väl bättre då än med lite nya grönsaker till våren!

När vi åkte till Björnrike så började jag virka på en mössa till mannen. Men icke! det är ett aaalldeles för långsamt projekt för rastlösa mig, det händer ju absolut inget! man virkar ju bara fram och tillbaka hela tiden. Så han får bli utan mössa. Sen är det ju oslagbart att virka till någon som skiner upp som en sol varje morgon när hon hittar nånting nytt i sin leksakslåda.

Denna vecka kommer det bli fokus på påsk-planering till Jägersro. Samt ett nytt spännande projekt som ni mer än gärna får hålla tummarna för att jag får in! Det är mycket som ligger och filurar i startgroparna och jag får roliga förslag i mailboxen och vill ju såklart vara med överallt. Så jag hoppas och tror att det här kommer bli ett år med många nya spännande projekt. Hej så länge! [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar