fredag 11 oktober 2013

God jul

Veckan har som vanligt försvunnit i en rasande fart och jag har precis skickat i väg mitt förslag till juldekorationen på Jägersro. Jul asså...ja jag fattar inte. Snart har det alltså gått ett år sen den där natten på bb då den vackraste lilla flickan kom till världen. Snälla stoppa tiden nu, bara för en liten stund så att jag kan få komma ifatt.

Men ja, jul var det ja. I år har jag tänkt mig lite mer natur och jordiga färger som, vitt, grönt, brunt och med lite inslag av svart och rött. Hur låter det? Vi kommer återanvända en del och köpa in lite nytt som komplement. Så om ett tag kommer det sprayas, slås in paket och pysslas för glatta livet. DET ser jag framemot! Happy Friday! [emma.h]




bilder: [via pinterest]
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar