måndag 24 juni 2013

Boktips

När jag satt och skummade igen om mina favoritbloggar så hittade jag det här hos Frida på trendenser. Minns ni kanske det här och det här inlägget där jag skrev om att vi lånade ut vår lägenhet till fotografering till en bok. Min kollega och vän har tagit bilderna och det är inte utan att man blir lite stolt. Så jag säger det igen, löp och köp!

Hoppas ni hade en skön midsommar. Vi firade i stugan tillsammans med vänner och det blev både högsommarvärme med bad, störtregn med åska, sill, nypotatis och allt det där som hör en svensk midsommar till. Nu är vi är hemma och vänder, tvätta, jobba och babysimma innan vi åker tillbaka till stugan för en slappevecka. Det ska bli skönt med lite ledigt på riktigt, nu ska jag definitivt koppla bort jobbet och bara vara med min lilla familj. [emma.h]


foto: [emma.h]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar