onsdag 16 maj 2012

jeanstema




foto: niklas lundström
stylist: [emma.h]

i veckan fick jag ett uppdrag att lyfta fram jeansprodukterna i butiken för att de ska komma igång och sälja lite bättre. jag fick fria händer och detta blev resultatet. jag känner mig riktigt nöjd och avdelningen blev oxå jättenöjda vilket är nästan det viktigaste för mig. idag har vi planerat för kommande miljöer i fotostudion och beställt hem mucho coola tapeter från min favoritleverantör så det kommer bli hejdundrandes fint i studion nästa vecka! nu väntar lite minihelg imon med kalas och om vädret är på vår sida, ballongflygning!! :)) ska bli sååå spännande om det blir av. so long... [emma.h]

2 kommentarer:

  1. Så himla bra blev det!
    Vi skulle drivit en Lutzblogg Emma :)

    SvaraRadera
  2. TACK josie!! :) ja en lutzblogg vore nåt!!

    SvaraRadera